ÄNTLIGEN HELG!

Fett skön dag. Hade inga lektioner idag så det var kanske asskönt.

Var på min lillebrors skola imorsse och kollade på deras luciatåg. HE HE. Var jag verkligen sådär utseendefixerad när jag gick i åttan?

Efteråt följde jag med pappa och anna-carin till bilbolaget eller var det var, där våran krockade bil står. Pappa skulle ta bort vinterdäcken från bilen eftersom att de är sprillans nya. Anna-carin krockade för ett tag sen och nu såg bilen ut såhär. Tack och lov gick det bra med henne!



Men det fanns bilar där som såg mycket värre ut! Som den här bilen tex, de hade till och med fått klippa sönder dörren. Jag vill inte ens veta vad som har hänt. Det är helt sjukt.

Nu ska jag snart ta och åka till birsta en stund fast först måste jag nog äta något.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0