SÖNDAG

Söndag igen!

Denna helg var det ju som sagt meningen att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt och plugga, fast läget blev inte rikitgt så (oväntat) eller? Fredagen spenderades med pantern hemma hos henne. Det blev lite städning och IDOL-tittande. Självklart lite gotta slank ju ner i magen också.

Igår storstädade jag mitt rum, som jag faktiskt hade sagt att jag skulle göra och så gjorde jag klart ett skolarbete. Vid två-tiden for vi till mormor och morfar och åt gomat, sedan for jag hem och på kvällen så blev det utgång med pantern. Eller det var meningen att det skulle bli utgång. Vi var på förfest hos Ebba, som förrensten fyller år idag! GRATTIS!. Vid elvatiden sprang jag och pantern ner på stads för att betala in oss så vi bara kunde gå in senare och slippa stå i kö. Precis när vi kommer ut igen så kliver panten snett så hela hennes fot sväller upp och gör asont, så då var det bara till att åka upp på akuten. Stackarn, som hade varit så peppad inför den här kvällen. Väl uppe på sjukhuset var det ingen som kunde kolla på hennes fot så vi fick fara hem och har istället spenderat hela våran dag där idag. Så nu går stackarn på kryckor.


Lite julmys på mitt rum nurå!




Ligger på sängen nu, känner hur det börjar lukta glögg. Bara jag som inte gillar det?

Kommentarer
Postat av: Matilda

BRA BOOBIE, FINT :D

2009-12-07 @ 22:34:53
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0