YES!

Hejjagärnyduschadochjävligochdetärasskönt.

Ja som sagt, har precis kommit ut ur duschen. Har pluggat inför provet i natur B jag har imorgon (kemi) och för första gången på länge så känns det verkligen som att jag kommer att klara provet. Känns väldigt bra!

Skoldagen har varit väldigt seg och tråkig.. det blir så när amanda är borta. Hon kom iaf i slutet av dagen så vi kunde dansa. Så idag har vi lärt ut dansen till Human till killarna. Det kommer bli så himla fint när allt sitter och är synkat.

Den här veckan har hittills gått jättesegt, det känns som att det är fredag imorgon, men icke! Jag vill ha helg NU! Denna helg ska jag spendera alldeles för mig själv och absolut inte göra någonting. Eller det som är planerat är att åka till mormor och morfar för mormor fyllde år igår och morfar fyller år imorgon. Sedan ska jag verkligen storstäda mitt rum, byta gardiner och kuddfodral åså och så blir det även lite pluggning. Det här ska bara vara MIN helg!

Nu är det dags för lite mer plugg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0