BOOBIE

Jag har världens bästa kompis. Hon heter Matilda Boobie Lovisa Asklund Burström. Det är ganska roligt, båda heter Matilda och vi är född dagarna efter varandra.
   Jag trodde inte att det fanns någon som var så himla lik mig själv med sammtidigt så himla olik mig. Vi tänker precis samma, vill samma saker i princip, skrattar åt samma saker, ogillar samma saker och vi kan verkligen prata om ALLT. Sammtidigt är vi så himla olika till stilen, vilket är ganska bra, för då har vi iaf något vi kan lära av varandra!
   Matilda är den första jag ringer då jag måste berätta något och den som jag litar till hundra procent på.
   Det är sjukt hur vi har blivit så tight på bara ett år, det känns som att vi har kännt varandra i 100 ungefär! Alla borde ha en sån vän som Matilda.
  Jag menar inte att bli såhär fjantig nu å typ, åh gumman, du är bäst jag älskar dig så himla mycket, sånt ni vet. Men jag tänker bara berätta att jag älskar min Boobie så jävla mycket!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, en sån vän verkar bra!! Men vänta nu.. JAG HAR EN SÅN, som heter Matilda. Lyckos mig! :)



Tack Boobie, det kunde inte komma mer lägligt<3

2009-11-05 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0