DÖD

God kväll. Eller jag måste nog säga ond kväll.

Imorsse vaknade jag med en sån träningsvärk så jag knappt tog mig upp ur sängen. Jag kan knappt gå, sätta mig ner eller ställa mig upp. Hallelujah för mitt val av allmän styrka på idrotten!

Idag gick jag mina två lektioner i skolan, sedan gick jag ner på stan och kikade lite med amanda. Jag köpte ett paljetthårband tills i helgen. Men nu när jag äntligen har råd att shoppa lite så hittar jag såklart inget. Så när mina pengar har slösats på annat så kommer jag såklart hitta en massa kläder jag vill ha.
   Men efter att jag hade varit på stan så for jag med emelie till birsta en snabbis eftersom att jag var tvungen att titta på någon tröja till sammetskjolen jag ska köpa. Jag hittade en på monki som jag köpte. Så imorgon ska jag köpa kjolen och se om det ser snyggt ut tillsammans!

Här är tröjan iaf



Nu är det snart dags att plugga. Kanske..


Kommentarer
Postat av: André

Nice tröja! =)

2009-11-03 @ 19:46:50
Postat av: isabelle

åh en sån tröja har jag med :)

2009-11-03 @ 21:00:23
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0