GODNATT!

Nu går jag och lägger mig. Detta har varit en händelserik kväll måste jag säga fast mer tänker jag nog inte gå in på fast jag kan ju berätta att jag har börjat på arbetet om jazzdansens historia (Bra där matilda!). Siktar på att bli klar imorgon så jag slipper tänka på det i helgen. (Bra där matilda!)

Imorgon ska jag och amanda sätta igång med vårat projektarbete på riktigt. Nu ska vi börja göra alla koreografier till vårshowen! Vi börjar med Doggiloo Diggiley imorgon, askul! Anton, min kära lillebror har varit så snäll och bränt ut alla låtar vi behöver. Så nu måste jag sova så jag orkar vara på skolan halv 10 imorgon, TROTS att vi börjar klockan 12. Starkt jobbat av oss tycker jag.

Sov så gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0