HELGEN

God eftermiddag..

Japp, då var det åter igen söndag. Min helg har bestått av utgång både fredag och lördag. I fredags var jag ute med boobie, fett med kul vare! Och igår blev det middag hos amanda med några och sedan utgång. En bra helg helt enkelt!

Nu har jag precis kommit hem ifrån ego. Det blev blev uffes sjukt jobbiga och roliga steppass! Elin hängde med och tyckte nog att det var lika roligt som jag tycker att det är.

Snart kommer mormor och morfar hit och fikar eftersom att det är farsdag. Det är alltid lika mysigt när mormor och morfar kommer hit. Så nu blir det till att hoppa in i duschen.

   

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Superhelg du haft! Själv har jag varit värsta seega Åsa hela helgen. :) Men det går över! Ha en bra vecka! KRAM

2009-11-08 @ 20:12:04
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0