KAKTJUV

Måste bara berätta en sak..

Där jag jobbar på eon som servitris så har jag och jossa hand om två loger tillsammans. Då håller vi till i ett litet kök, så kallat kafferummet, som ligger alldeles intill de två logerna.
   Iaf, ikväll så hade jag varit och hämtat en timråkaka och lite nötter som jag hade tänkt mumsa i mig, så jag la det inne i kafferummet ett tag. Sedan när jag kommer tillbaka så har en av mina gäster gått in i kafferummet och står och pratar i telefon och precis när jag kommer så tar han halva min kaka och går ut därifrån utan att kolla på mig. Alltså, HAN STAL MIN KAKA.....! SURTJEI_91!

PS: nu har armen börjat göra ont, nu är det bara febern kvar.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag hade fällt krokben på han och fråga vad tusan han höll på med... grr... argtjej_73

2009-11-11 @ 05:22:19
URL: http://www.metrobloggen.se/asao
Postat av: Sthlmarn (no one you know yet)

Håller med åsa - Attackera! :D

2009-11-19 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0