KLADDKAKA!

Jag tänkte bara berätta att jag just nu äter en underbart god kladdkakebit med vaniljsås. Jag har nog aldrig njutit av en kladdkaka såhär mycket tror jag!

Har precis duschat och ligger nu och bara myser, äter och tar det piano. Snart är det Bridget Jones på tv, får ej missas! 

Imorgon är det skola igen och jag har faktiskt en liten sovmorgon imorgon, mycket skönt! Klockan 4 är det sedan dags för jobb eftersom att Timrå har match imorgon. Nu måste dom faktiskt ta och vinna.

Haha just nu spelar Filip och Fredrik Bil-fotboll. Nu är det straffar som gäller!

(Väldigt onödigt inlägg)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Åsa

finns inga onödiga inlägg! ;) Kom ihåg det!

2009-11-23 @ 06:31:57
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0