LÅNGHÅL

En mycket mätt och belåten matilda som skriver!

Sitter just nu hemma i soffan och har precis tryck en stor portion korv och mackaroner. Idag har jag ju mitt långa hål, så eftersom att jag har bilen idag så for jag hem efter min sånglektion. Nu ska jag bara ta det lurre innan jag ska vara på mode design klockan ett. Vi på estetprogrammet samarbetar inför nästa vårshow, då de syr kläder till några av våra nummer. Jag tror att det kommer bli grymt.

Just nu är det miami ink på tvn. Det är ett av de bästa programmen som finns. Men har ni sett london ink? Det är så B så det finns inte, helt värdelöst! På tal om tatueringar så drömde jag att jag hade två feta, assnygga taueringar inatt. Jag tycker att det är assnyggt med tatueringar men jag själv är väldigt skeptisk mot om jag vill ha någon själv..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart du ska ha en tatuering! :) Gäller bara att hitta rätt motiv som man kan stå för. Jag har ju två numer och var precis som du skeptiskt innan.. men efter min första var jag såld.. nu finns det planer för en tredje! :D Vi hörs och ses! KRAM

2009-11-24 @ 07:07:24
URL: http://www.metrobloggen.se/asao
Postat av: Sthlmarn

Instämmer med Åsa, utan tvekan så ska du skaffa MINST en =) lika bra att göra det nu :)

2009-11-24 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0