LÖRDAG

God dag mina vänner.

Idag fick jag ÄNTLIGEN sova ut så länge jag ville.

Igår hade jag lite tjejmiddag för tjejerna i klassen och frida som gick med oss förut. Det var jag, anna, johanna, elin, amanda, emelie, frida och therese. Vi var hemma hos mig och mös på och hade ett litet knytkalas. Vi åt toastskagen till förrätt, tacopaj till varmrätt, annanaspaj och kladdkaka till efterrätt och lite chips till det. Det var kanske hur gott somhellst! Meningen var att vi skulle ner på stan och sätta oss någonstans och bara mysa men de flesta bangade så jag, frida, anna, amanda och johanna åkte ner på stan men johanna lämnade oss tyvär ganska snabbt. Men vi blev sittade ett tag på svenssons och sedan bestämde vi oss för en utgång istället! Eller jag körde så det blev party för amanda, anna och frida! WOHO!

Just nu ligger jag på sängen och har precis ätit lite rester från igår. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag. Var tänkt att jag kanske skulle vara med pantern men tyvär är hon sjuk :/. Ska vara lite chaufför åt mor och pär ikväll så jag funderar på att bara ta det lugnt idag och kanske satsa på att plugga lite.

En liten video från gårdagen innan alla hade kommit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0