NERVÖS

Nu är det snart dags att gå och lägga sig. Jag är lite nervös inför imorgon för ska jag klippa mig hos en ny frisör, help me! Eftersom att min frisör har fått/ ska få barn så är det dags att hitta en ny. Amanda har tipsat om en som är duktig på Bellis, så imorgon har jag bokat in en tid på lunchen. Har inte ni också en speciell frisör som ni litar på, som alltid vet vad ni vill ha, som ni bara kan ge fria händer eftersom att ni vet att det kommer bli bra? Så var det för mig så det är därför jag är lite nervös nu när jag ska lägga mitt hår i någon annans händer. Kalla mig fjant, he he.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.. eller snart.

Kommentarer
Postat av: Emil

hmm.. som kille känns det som att jag inte borde veta hur du menar.. men det gör jag, men lycka till :D

2009-11-25 @ 09:52:15
Postat av: Emil

Nå.. hur blev det? =)

2009-11-25 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0