NURÅ

Tyvär så har jag inte haft tid med det här i helgen :) Jag har haft mycket roligare saker för mig, som att gå på bio och partat satan!

I fredags var jag och TP på bio och såg Luftslottet som sprängdes! Lika bra som de andra två filmerna.

I lördags jobbade jag och sen var det dags för utgång med Boobie! Var tänkt att vi skulle gå och se Charlotte Perelli på memento men vi körde på allstars istället. En grym kväll!

Igår var jag en trött matilda, fast jag hade bestämt att jag skulle på stan och äta med morfar för att sedan kolla på mormors konsert så det var bara att vakna till och åka ner på stan! Igår var det ju första advent också, vilket betyder skyltsöndag, vilket betyder fett med folk på stan! Jag får bara panik så jag höll mig borta. Men efter att jag och morfar hade varit och ätit åkte vi till hamnen för att kolla på fyrverkerierna, fint då!


Kommentarer
Postat av: André

Undra varför lördag kvällen blev så bra då... xD

2009-11-30 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0