SIDECUT

Jag är en sån som klipper mig oftast varannan eller var tredje månad och snart är det dags igen. Varje gång jag klipper mig så gör jag oftast något nytt. Inga stora förändringar varje gång, men iaf något litet. Fast den här gången funderar jag faktiskt på att göra en sidecut. Det är kanske hur snyggt somhellst! Det är bara en sak jag tänker på, det måste passa till studenten. Fast jag tänker inte göra en rakad sidecut, utan jag tänker ha den lite längre. Ungefär som min vän paulina har (fast jag ska ha kvar mitt långa hår i övrigt). Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: eVA

Go for it!!! kommer blir asnice ;)

2009-11-04 @ 20:12:56
Postat av: pantern

JA VAFAN KÖR BABY:D jag har sagt det i hundra år nu att du ska göra det, lyssna på mig;) du kommer vara skitsnygg, och det kommer dessutom se ascoolt ut under studentmössan:)

2009-11-04 @ 21:16:51
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0