SKOLA

Nu är det slut på lovet, vilket betyder skola och tillbaka till verkligheten (helvetet).

I lördags jobbade jag som sagt på ladies night. Det gick superbra och var väldigt roligt och all personal var väldigt trevlig. Ett minus var en del sura kärringar som var där och åt, men det är bara att le och vara övertrevlig, (fast egentligen vill man ta den flaskan med vin man ska servera dem och hälla allt över dem. :) . ) Efter att vi hade jobbat klart så stannade jag, pantern och jossa kvar ett tag och kollade på showen. Shit vilket drag! Över 3000 brudar, kärringar, damer och tanter står upp och skriker och är helt crazy!
   Jag och pantern drog efter ett tag för att vi var så sjukt hungriga. Det blev en Mcfeastmeny på donken (mycket välbehövligt och välförtjänat). Sedan for vi hem till mig, bytte om och for ner på stadshuset och dansade loss tills dom stängde. Tog sedan bilen bort till donken (igen), fast den här gången blev det bara en dricka.
   Det blev en väldigt lång kväll måste jag säga, klockan 6 kom jag och pantern hem till mig, då hade vi skjutsat folk och fått en husvisning i sörberge. En mycket lyckad dag och kväll måste jag säga att det blev!

Idag blir det skola till klockan 4 och efter det trumpetensemble och kör. Kill me! Jag är trött som en gris.

HEI!


Kommentarer
Postat av: Pantern

love you babyboom<3

2009-11-02 @ 19:34:16
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0