SKRIKANDE TJEJER!

Idag blev jag och amanda klar med våran andra koreografi till vårshowen! HulaHulaHallelujah!
Måste bara berätta en sak för jag har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv som jag blev idag.. Amanda och jag håller på att dansa och är helt inne i oss själva, jag står med ryggen mot fönsterväggen, som är ut mot vägen. Helt plötsigt skriker amanda, MATILDA, BAKOM DIG! Och dum som jag är så tror jag ju att det är nån jävla jättespindel bakom mig ellet nåt. Så jag börjar hoppa runt och skrika som en stucken gris jag med, sedan vänder jag mig om mot fönstret och där står det fem typ fjortonåriga killar med sina ansikten tryckta mot glasrutan med en dricka i käften, åh fy vad jag blev rädd! Hur länge hade som stått där? :o Ja, dom fick ju sig dagens skratt iaf och jag och amanda kommer inte kunna dansa i den salen mer utan att kolla ut genom fönstret hela tiden. Jag har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv!

Jag skulle verkligen vilja se hur det där såg ut.



 hmm..


Kommentarer
Postat av: Paulina

hahahahhahahahhahaha!!! bilden är i allafall passande;)

2009-11-28 @ 14:08:49
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0