SÖNDAG

Äntligen har jag fått sova ut lite. Jag gick och la mig klockan 12 igår/inatt och vaknade nyss.

Helgen har åter igen varit lyckad. I fredags vart det middag hos Boobie med, Milla, Sunna, Carrå och självklart Boobie her self. Det blev en gudomlig pasta carbonara och till efterrätt, ost och kex och till det ett glas vitt. Det satt väldigt fint i kistan måste jag säga. Lite senare på kvällen blev det en utgåg på stads där det även var massa esteter, kul!

Igår hade jag och Boobie en mysdag innan det var dags för jobb. Det blev en lite prommis (självklart skulle det börja regna), sedan for vi iväg på ett hemligt uppdrag och efter det var det dags för lite lunch!

Jobbkvällen gick ovanligt segt, vilket kan bero på att jag inte var där jag brukar jobba, utan uppe i alla små företagsloger. Det är mycket roligare att vara nere i min loge och i restaurangen plus att personalen är lite roligare där. Men iaf så blev det iaf en efterlängtat VINST för Timrå mot Färjestad, 2-1! Det tror jag nog inte att Färjestad hade räknat med, och lika lite timrå. Bradär!

Idag ska jag ta mig i kragen och göra lite skolarbete sedan blir det träning.

PS: Idag är det Ensam mamma söker, avsnittet om vad som "hände sen". Jag måste erkänna att jag är helt fast för ensam mamma söker, pinsamt... HEHE!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hemligt uppdrag...hehehehehe!

2009-11-15 @ 11:39:43
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Sthlmarn

Inite ofta man hör frasen "gudomlig" och "satt bra i kistan" i samma sammanhang :P



vad tränar du?

2009-11-21 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0