TRÖTT TJEJ

Heidoo..

Jag slutade för ungefär en timme sedan och är som vanligt kvar på skolan ändå. Hade tänkt försöka skriva klart mitt arbete om jazzdansen som aldrig vill bli klar. BLÄ! Senare är det dags för dansrep. Jag och amanda har ju som sagt som projektarbete att göra koreografier till vårshowens låtar. Så idag blir det sista repet för Diggiloo Diggiley så vi kan lägga den åt sidan sen.

Sen ska jag hem och plugga ännu mer! Har samhälle att göra. suck. Fy vad jag är less på skolan nu. Kan någon ge mig ork? Jag längtar som en gris till jullovet för den 25 åker jag och Boobie till stockholmmmmmm! FETT! Vi ska bo på hotell i två nätter, parta satan och shoppa satan. Samtidigt har jag lite panik över att det snart är lov eftersom att jag och amanda måste bli klar med vårat projektarbete. Egentligen har man ju mycket längre tid på sig men dum (smart?) som vi är så har vi bara till vårshowen på oss (vecka 4). Fast det ska bli fett skönt att ha det gjort sen. 

NU SKA JAG FÖRSÖKA GÖRA NÅGON NYTTA!

Kommentarer
Postat av: Sthlmarn

låter som en bra ide ;)

2009-11-24 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0