TRÖTT

Hejsandåå..

Ligger just nu helt utslagen i soffan och kollar lite på tv och kollar runt på hotell som jag och boobie ska bo på när vi åker till sthlm på jullovet! Helt sjukt vad trött jag är. Måste plugga som vanligt men idag finns det verkligen ingen ork. Fast måste man så måste man.

Måste berätta att idag blev jag ägd av en etta på skolan som vägrade lära mig att spela bas.. Det var dagens roligaste händelse. Det var nog längesen jag skrattade åt något så mycket.
   Jag, elin och amanda satt i musikdatasalen och jag satt och försökde lådsas vara duktig på bas, och mitt emot mig sitter det en etta, så jag säger- hurrudu, baskillen.. (han kollar upp).. kan du lära mig att spela bas? NEJ? får jag till svar.. VAAAA! haha hej dissad tjej. Efter att vi sedan hade gått därifrån smed vi planer om hur jag skule storma in där igen och skrika till honom och tvinga honom att lära mig!! Fy vad vi skrattade!

Nu tänker jag nog ta och blunda lite innan jag ska plugga lite.. Eller det kanske blir en dusch först.


Kommentarer
Postat av: Therese

jag får ta och lära min lillebror att han åtminstonde kan svara snällare nästa gång ;P

2009-11-18 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0