VITLÖK

Hejhejhejhejhej..

Är i skolan som vanligt vid den här tiden. Sitter i datasalen med Elin eftersom att vi har varit duktiga och renskrivit vårat arbete om Daniel Defoe, och så smakar det vitlök i min mun. Ganska äckligt. Snart har vi svenska i ungefär tusen år och efter det har jag jazzans, vilket inte kommer gå så bra eftersom att jag knappt kan gå idag heller. Tummen upp! Jag vill sluta nu så jag får gå och köpa min fina kjol. Och så vill jag ha helg så jag får använda mina nya kläder. För på fredag ska jag ut med Boobie och på lördag ska jag till amanda och äta och mysa på. Det blir kalaaas det!

På tal om boobie så planerar vi att åka till stockholm på jullovet någon dag innan nyår, då vi troligtvis kommer att bo på hotell. (Och så hoppas jag på att komma någon dag till dig åsa om du är hemma!) Vi ska bara ha askul, gå ut, shoppa och bara vara. Kung blire!

Nu väntar lektion..


Kommentarer
Postat av: Åsa

välkommen välkommen! :)ALLTID det vet du gumman... vi får kolla dagar m.m. ;) KRAM

2009-11-04 @ 20:00:16
URL: http://www.metrobloggen.se/asao
Postat av: Matilda

JAA det kommer bli askul! Dessutom har vi ju två guider som kan ta oss till the best of the best ;)

2009-11-05 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0