CAMPARN

God dag..

Igår kom emelie på skolan och såg ut såhär. HE HE!



Ganska jättekul faktiskt! En del har valt inriktning friluftsliv på idrotten så igår var det dags för dom att åka till Matfors och tälta i dom sköna minusgraderna. hahaha. Jag lider inte med er för fem öre.

På kvällen var jag iaf ut med Isa och Jonna. Det vart en helk okej kväll, fast jag har då varit med om roligare måste jag säga. Var på aveny, lyset, och jag måste verkligen säga att musiken sög vilket var väldigt synd eftersom att dansandet gör 80% av mina utekvällar. Jaja, man kan ju inte alltid ha superkul.

Såhär såg jag iaf ut igår.



Ikväll blir det antingen lugnt eller en liten utgång med Boobie och några. Måste iaf hålla mig nykter så jag kan övningsköra satan.

POESS


Kommentarer
Postat av: Amanda Påhlsson

Snygg du var! :)

2009-10-03 @ 16:09:11
Postat av: paulina

Assnygg som vanligt!!!

2009-10-03 @ 19:17:23
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0