GODISRÅTTAN

Jag vet nog ingen som är värre godisråtta än min kära mor. Men.. för precis ett halvår sedan fick hon för sig att sluta äta godis, vilket har varit väldigt tråkigt eftersom att vi alltid hade godis hemma på helgerna förut. Fast idag när jag kom hem så stod det en godisskål på vardagsrumsbordet.. Hmm, ja lite misstänksamt sådär.

Nu kom mamma precis hem och vem var det då som gick raka vägen till godisskålen och proppar i sig flera godisar och säger stolt: Jag har börjat äta godis :D. Haha snygg tjej.. Hon går och äter hela tiden. YES, jag visste att hon inte kunde hålla sig i ett år!

Nä, nu ska jag kolla på tredje perioden i matchen HV-Timrå. Timrå ligger under med 4-3. KOM IGEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0