HACKERS!

God morgon världen.

Ligger i sängen och är ashungrig.. mmmh.. en toast kanske?

Igår var jag med några tjejer från klassen, plus pantern och moa. Vi var först hemma hos amanda och hade lite förfest. Dock var jag nykter och körde. Vid 11 drog vi ner på stads. En helt okej rolig kväll. Det kan vara nog så rogivande att kolla på onyktra personer som att vara det själv.

Kvällens roligast måste ju ha varit hemma hos amanda iaf. Det är så att ettorna på estet har skapat en blogg tsm. Hackers som vi är så hade vi väldigt roligt, vilket resulterade att denna bild publicerades på deras blogg. HE HE.



Nu har jag precis pratat med bästaste boobie. Hon kommer snart hit, YES! Så nu ska jag ta och kliva upp och slänga i mig lite frukost.

Tonight är det hemmamatch för Timrå igen, mot Luleå, vilket betyder jobb för mig. Klirr i kassan.  



HEIDOOOO så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0