MIDDAG OCH BIO

Äntligen fredag igen!

Ikväll ska jag och lisa ut och äta på tandori och efter det ska vi se fame på bio. Det blir hennes födelsedagspresent till mig. Gillas starkt :D

Imorgon ska jag vara på skolan från 10-16.. suck.. Efter det ska jag på affären och pröva ut kläder inför modevisningen på torsdag. Kommer bli awsome! Senare på kvällen när boobie har slutat jobba så åker jag till henne och hjälper henne att fixa mys i hennes nya lägenhet. Kommer bli kung, spec med en lite piggelindrink på det. ;)

Nu ska vi snart ta och åka ner på stan. MMMH jag längtar skarpt efter mat nu.

PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Åsa

hur gick det med tårtan ;) Hoppas allt bra däruppe hos dig! Kramen

2009-10-17 @ 09:07:23
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0