SÖNDAG

Nu är helgen snart slut och jag har varit på skolan så gott som hela helgen.. Men jag ska faktiskt inte hänga läpp för det för det har faktiskt varit roligt. Jag läser ju som sagt kursen ljudteknik A på skolan. Då skulle vi i helgen lära oss att spela in lite, så 12 dollars kom och skulle spela in en låt i studion på skolan med hjälp av oss. Låten dom spelade in hette Let´s dance. Måste säga att det var en mycket bra låt och dom var grymt duktiga och framförallt trevliga och roliga. Jag trodde att den här helgen skulle bli jättetråkig, men detta slutade väldigt roligt. Jag och emelie fick nämligen vara med och lägga några feta stämmor. Det var kanske hur roligt som hellst och det lät asfett för vi spelade in flera gånger så att det lät som det var en hel kör som sjöng!
   Ska bli väldigt roligt att lyssna när låten är helt klar!

Nä, nu kurrar magen. Nu blir det köttfärslimpa.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0