SÖNDAG

Då var vi framme på veckans sista dag igen.

Igår var det som sagt fest för Björn, Johan, Max, Freddie och Mattias, som nyss har fyllt 18. Festen hölls på lögde bruk. Innan partyt var vi några stycken hemma hos boobie, vilket var väldigt roligt. Vi åt en mycket god desert, skrattade, dansade och lekte.
  Tyvär så blev nog inte kvällen så lyckad för grabbarna som hade festen. Det kom mycket oinbjudna folk som vägrade gå, det spyddes inomhus och i slutet såg det verkligen ut som en svinstia där. Tråkigt att folk inte kan ha någon respekt när det är folk som har ansträngt sig för att fixa en rolig fest. Men det är så det är. Dom flesta drog strax efter ett eftersom att allt blev som det blev. Men jag stannade kvar till tre och hjälpte till att städa. Fick skjuts hem av stefan, som lämnade kudden för att hämta mig. Tusen tack!

Idag väntas storstädning av övervåningen och mitt rum och i eftermiddag ska vi till mormor och morfar, där det bjuds på rotmos och fläskleg. Mmmh!

Nä, nu ska jag väl ta och sätta igång.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0