STRESS OCH MODEVISNING

Jag gruvar mig lite inför morgondagen för jag kommer att vara hur stressad somhellst, men är samtidigt väldigt spänd för det ska bli askul.

Såhär ser min dag ut imorgon

* Tema dag på skolan eftersom att det är FN-dagen. MEN jag kommer skippa det imorgon eftersom att jag endast kommer hinna vara på en lektion som för övrigt bara är i en timme.

* 11:30 - Vara på affären för att ändra en outfit inför modevisningen

* 12:30 - Vara på makeup store och bli sminkad inför kvällen

* 13:30 - Dubbel körlektion

* 16:00 - Dags för stylning av håret på sax och kam.

Efter detta är det dags att bege sig till stadshuset för att provgå och fixa allt som är kvar innan visningen börjar. Jag känner mig stressad redan nu..

Jag önskar mig en utlandsresa! :) tack


Kommentarer
Postat av: izzi

jättefin blogg :)<3

2009-10-22 @ 17:27:38
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0