STRESS

Stressen kryper sig på mig mer och mer för varje dag. Det känns som att jag har miljoner saker att göra men egentligen gäller det bara att planera och prioritera bättre för min del. Har ett arbete som egentligen ska vara inne imorgon men jag har såklart inte gjort det. Men jag har iaf varit ärlig och sagt det till min lärare.

Menmen...
Ikväll var det dags för min klass sista höstkonsert här på estet. Det gick mycket bra för min och min ensembles del och det var väldigt roligt. Det var vi treor som stod för fikat och även om det kanske inte riktigt blev som vi tänkt oss så gick det bra tillslut. Detta ledde också till väldigt mycket stress från min sida, vilket gjorde att jag inte har kunnat slappbat av riktigt än. Men nu har jag lagt mig i sängen och ska alldeles snart sova. Gud så skönt!
 
Imorgon börjar jag 8:50, med ljudtektik (som att det inte känns tillräckligt att ha varit på skolan hela helgen och haft det), men det är så det är. Efter skolan blir det till att gå raka vägen ner på kulturmagasinet och låna böcker till mitt arbete, sedan är det bara till att sätta igång att skriva!

Nu ska jag ta och sova lite.

Här är låten jag och min ebsemble körde ikväll. Love it.





NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0