TÅRTBAKNING

Imorgon är det dags för en guldtrofétävling, det är dags för tårttävling! Varje klass ska göra en tårta som ska betygsättas utifrån utséende och smak. (För er som inte vet vad guldtrofén är så kan jag berätta att det är tävlingar vi har inför studenten. Vi tävlar om vilken klass som ska få gå ut först på trappan!)

Såå.. ikväll var jag, amanda, elin, therese och jenny hemma hos amanda och bakade för fullt. Resultatet knäpper jag en bild på imorgon. he he. Bra jobbat tjejer!

Jag undrar om jag ska göra kväll tidigt idag. Är väldigt trött som vanligt. Snart är det lov tack och lov!

I miss my pjuuubie :(


Kommentarer
Postat av: Sabina

hahah naaaaw söt! :)

2009-10-22 @ 18:56:24
URL: http://diiazepam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0