GOD MORGON

Idag är det en ganska bra morgon. Jag och TP har nyss ätit frukost och nu ligger vi i sängen igen under TP's otroligt sköna fluffiga täcke och solen lyser utanför och himlen är klarblå (iaf som det ser ut härifrån).

Har nog inget spec planerat idag (som det ser ut i min kalender iaf). Det är sjukt vad beroende jag är av min kalender. Jag skulle verkligen inte klara mig utan den, vilket är ganska så tragiskt. 
   Eller just det! Elin ska nog komma och hälsa på hos oss idag med sin lille bebis Leon! GULL!

Undra om jag ska ta och skriva vad det står i min kalender varje dag så ni får en liten inblick om hur min dag ska se ut även om jag inte orkar skriva om det!

MIN KALENDER, söndag 13 sept.

* Besök av Elin och Leon?
* Köpa bilstereo av stefan och installera den?
* Plugga körkortsteori!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

låter som en bra söndag! :) själv kan du ju gissa vad jag har pysslat med en dag som denna?? kram!

2009-09-13 @ 19:10:09
URL: http://www.metrobloggen.se/asao
Postat av: A

Tack sötis:D Sen kommer jag hem och då blir du inte av med mig!

2009-09-13 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0