HEMMA

Hej Dagboken..

Sitter hemma i soffan nu och är kanske hur trött somhellst. Skoldagen idag var inte den bästa, kände mig totaldepp. Fast det vart bättre när jag hade min danslektion sista timmen. Vi har dansat afrikansk dans i någr veckor nu och vi hade fått i uppgift att göra en egen koreografi och idag redovisade min grupp. Det gick super!

Efter skolan gick jag direkt bort till Ego med pantern för att köra ett dance aerobics pass. Hur jävla kul somhellst var det. Så nu är jag helt slut efter två hårda träningspass.

Nu är det Idol på tvn och jag tycker så himla synd om dom som verkligen tror att dom är jättebra och verkligen vill gå vidare, men som egentligen verkligen suger!


Nu ska jag ta och smörja in mammas arg med nån kräm för hon har bajsont i armen fast hon är lite cool for school för att kolla upp det tror jag. Stackars mami <3

PUSS så länge mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0