NYTT FÖRSÖK

Yes, nu gör vi ett nytt försök med bloggen.

Det har hänt ganska mycket sen jag slutade blogga, både bra och mycket dåliga saker. 
 
Nu har skolan kört igång igen och jag kan inte säga att jag är särskillt motiverad.
   Härromdagen fick vi beställa studentmössor på skolan, så nu jävlar är jag pepp på allt som ska hända inför studenten!

Jag är också i full gång med körkortet och har inom en snar framtid uppkörning. Woho, nu jävlar smäller det snart. Det är så frustrerande att man vet att man kan köra, bilen står utanför men jag får inte ta den och köra iväg själv. Fast snart så!

Just nu är jag med TP, vi har precis kollat klart på Män som hatar kvinnor, kanske den bästa svenska film jag har sett..
   Snart ska vi iväg till e.on arena och stå i kosken åt min lillebror eftersom att han är för liten för att göra det själv, plus att jag är världens snällaste storasyster. :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag är så glad att du hittat bloggsuget igen!! Kommer att läsa allt och lite till! Och du ÄR världens bästa stora syster :)kramar!!!

2009-09-12 @ 14:52:06
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0