ÖNSKELISTA

Måste först passa på att säga grattis till Camilla, Marlene, Hamupus och Danilla på deras födelsedag! Och sen eftersom att jag fyller år i morgon så tänke jag passa på att göra en liten önskelista. Så nu får vi väl se om Gud finns..

* En lägenhet nära stan/ i stan
* En ny bensinsnål bil
* Att jag ska klara uppkörningen och teorin på första försöket! (Även Boobie också)
* Ny inredning till mitt rum
* Pengar
* En plastklocka (vit)
* Partykläder
* Smink
* Massa saker tills jag flyttar hemifrån
* Flera miljoner kronor
* Ett litet semesterhus i typ.. Australien
* Stora ringar
* En stor stickad tröja och tjocka strumpbyxor
* Röda och blå converse

Ja, ungefär så.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ingen dålig lista det där boobie :D



Dock står inte min preselent där ;)

2009-09-21 @ 17:40:17
Postat av: Åsa

nää tur man är miljonär och bocka av i alla fall några av punkterna.. :) :)

2009-09-21 @ 21:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0