SÖNDAG

Nu är det slut på ännu en vecka. Denna vecka har inte varit den bästa må jag säga, iaf inte skoldagarna fast helgen har varit mycket bättre iaf.

Just nu ligger jag på min nybäddade säng och kollar på The Biggest Looser samtidigt som jag proppar i mig mörk cholad utan minsta dåligt samvete! Jag ska nog inte göra något spec nu innan jag ska åka och träna om tre timmar, det blir Uffes steppass. Sedan måste jag ut och övningsköra och ikväll blir det pluggning av körkortsteorin också.

Igår var det en mycket lugn skön dag. Jobbade på förmiddagen sedan kom Boobie och hälsade på mig ett tag och efter det blev det pluggning av körkortet innan Amanda kom och hälsade på. Det blev en ganska rolig kväll tillslut iaf. Det slutade med att vi var ute och åkte lite bil.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där var nog den bästa bild jag sett på dig :)Snart är du 18 yipee! :) Kramen

2009-09-20 @ 15:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0