SÖNDAGKVÄLL

Ja, nu var det åter igen söndagkväll vilket betyder att det är skola igen imorgon. Morgonen börjar med idrott och efter det har jag ett hål på tre timmar.. Hur ska jag lyckas spendera dom nu när amanda är sjuk och inte kommer vara på skolan?

Jaja.. Elin och Leon var som sagt här i eftermiddag. Åh, lille myskillen. Jag funderar på att åka ner till Stockholm och hälsa på elin om ett tag, och självklart åsa också!

Tror jag måste lära Elin och Leon vilket lag man ska heja på och vilken sport man ska kolla på ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska baka kladdismuffins med Hampus!!:D Han kommer aldrig släppa dig tbx till mig när jag kommer hem iofs. Men då blir det fajt ska jag säga dig.

2009-09-13 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0