SOVMORGON

God morgon världen.

Just nu ligger jag i sängen (jätte kissis).  Jag vaknade av att jag drömde en jättesjuk dröm, typ en mardröm. Det var jag och Boobie som var med, mer orkar jag inte gå in på, för jag vet själv att jag inte brukar orka läsa när andra skriver om vad dem har drömt.
   På tal om Boobie, idag ska jag äntligen vara med henne. Jag saknar henne supermycket!

Nu ska jag snart ta och kliva upp och duscha, plus att jag måste gå ner och se hur mami mår.
   Jag har sovmorgon till typ 12 så det känns bra att jag kan ta det lungt på morgonen för en gångs skull. Fast om jag känner mig själv så kommer jag väl bli lite sen ändå. Jaja.. Nu ska  jag samla lite kraft för att kliva upp snart. Vi avslutar med min kalender..

Min kalender, 17 sept

* 14:10  - the doctor
* Vara med boobie
* Plugga körkortsteori!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0