TISDAG

Hej mina vänner.

Jag ligger hemma och pluggar in det sista på körkortsteorin. Det känns mycket bra må jag säga. Jag hade körlektion idag och min körlärare sa att jag hade klarat uppkörningen om det hade varit idag. Det var en väldig lättnad att höra eftersom att jag inte rikitgt känner mig 100% säker än så jag ska ändå köra min sista dubbla lektion på torsdag. Så nu är det bara att peppa för jag vill verkligen klara båda delarna på första försöket.

Jag måste ju berätta om festen i lördags också. Det var så himla roligt! Alla var superfina, ljudet och ljuset var kung och allt var bara så roligt. Fast ett litet, eller ganska STORT minus fanns det.. Någon stal Matildas mobil vilket är så jävla respektlöst så det finns inte. Man bjuder in massa vänner och deras vänner och så har någon hjärta att göra något sådant. Hörde även att någon blev av med sin plånbok.. Jag blir så arg. Fast bortsätt från det så var kvällen kung! Tack så mycket allehopa. Och även ett stort tack för alla fina presenter.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0