BESVIKEN

Idag när jag gick in på indiskas hemsida för att kolla om min klänning hade kommit in i butik än så såg jag något fruktansvärt... VARFÖR SER KLÄNNINGEN UT SÅDÄR HELT PLÖTSLIGT!? FAN..

Såhär såg den ut när jag blev förälskad i den



Såhär ser den ut i verkligheten... Var även in och kollade på den idag, fan vilken besviken tjej jag blev. Jättedassiga färger. Inte alls samma klänning som på bilden..



Färgerna är ju inte alls likadana!? :o

Jaja.. hittade iaf en annan som jag faktiskt kan tänka mig att ha, men den tänker jag inte visa förrän jag har köpt den.

Kommentarer
Postat av: BerntArne

den där var ju väldans snygg ! på bilden men snyggtjejen...

photoshop kan ta sig i arslet . sitta sådär och ge oss skeva bilder av hur allt ser ut

2010-04-15 @ 23:01:33
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: rebecka

dom har en liknande på HM, jätte fin :)

2010-04-16 @ 14:16:58
URL: http://madebyrebeckadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0