DRAMATEN

Äntligen är det helg och jag och amanda sitter hemma i min soffa och kollar på made. Har nyss varit på birsta för att ha något att göra. Ska snart ta och hoppa in i duschen. Blev dock ingen utgång ikväll eftersom att jag kom på att jag ska upp och besikta bilen så jag åker till Jesper ikväll istället.

Vi har precis tryckt i oss en asgod kladdkaka som jag fick nå infall och gjorde lite snabbt, det gillas! Nu ska jag halvsova lite innan det är dags för dusch.

Just det, jag gjorde en ansökan till dramaten häromdagen. Amanda var med och filmade.




Kommentarer
Postat av: Åsa

hah du är grym Matilda ;) Kör på!!! Du kommer absolut att komma in! Kram och ha en skööön helg vännen.

2010-04-23 @ 19:20:25
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0