EGOJÄVEL

God kväll.

Var som sagt på teater idag, mycket mys. Innan teatern gick jag på stan en stund och då hittade jag mina studentskor. Klick sa det bara, så nu står dom här på min garderob brevid lådan med studentmössan i. Det är nära nuuuu! På onsdag är det precis en månad tills jag och tp åker utomlands. Bara planen börjar gå igen nån gång och den där jävla askan försvinner :o Annars har vi bestämt att vi simmar dit.

Köpte en klänning idag också. Kanske knäpper kort imorgon så ni får se den och skorna, who knows.

Tror jag börjar gilla att locka håret (du vinner amanda). Gjorde det idagggg. Men nu har jag duschat så nu äre borta, fast jag tror att jag ska locka håret tills konserten imorgon. Eller inte.

Lite ego idagrå


Var och tränade i eftermiddag, uffes steppass som vanligt, å fan va kul det va. Bästa passet på länge! Sen har jag väl inte gjort så mycker mer idag, eller jo jag va å jobbade nu ikväll en snabbis, som vanligt.

Nu ska jag greja lite innan jag ska sova..

PUSS

Kommentarer
Postat av: BerntArne

jo du ska ha lockigt imorgon

2010-04-18 @ 22:19:32
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0