FACEBOOK

God dag god dag.

Konserten igår gick mycket bra och nu är det över, och bra känns det vill jag lova.

Sitter just nu i datasalen och har religionslektion, woho. Slutar snart och då ska jag och amanda vara duktig och plugga innan vi ska ner på ica och jobba. Jag har fixat så att hon ska få börja städa hon också så jag måste ju visa hur det ska gå till allting. JAJAJAJA! Sen drar vi vidare till granngården för städ där och efter det lämnar jag amanda för att åka och städa på cupolen. Fan va jobb..

Undra om jag ska ta och göra lite nytta nu inna jag slutar.

Jag säger: nu ska jag plugga, åså gör ja inte det ;pPPpPP.     Vad är det för fel på alla dessa facebookgrupper? haha fattar ingenting

PS: Amanda är nu min bitch för all framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0