LILLSKITEN

Hej hopp!

Idag mår jag bättre, men jag känner mig fortfarande seg sen utgången i onsdags. Vi var några tjejer som var hos Amanda och hade lite förfest innan vi åkte ner på stan och gick på memento. Var ett jävla drag och jag måste erkänna att jag kanske inte skulle ha druckit de där två ölen på krogen.. Det straffade sig igår vill jag lova.

Nu har jag precis varit och hämtat lillebror på hans moppekurs i Timrå. Då var skitungen så snäll och bjöd på mat, så nu sitter vi här i soffan och är proppmätta efter att ha truckit i oss varsitt fett mål från MAX. Jag älskar maxmat, det går inte att komma ifrån.

Ska bara vara hemma i några timmar till och bara ta det lugnt tills det är dags att åka och städa på ICA klockan 4. Sen ikväll åker jag nog till Jesper ute i skogen och slöar med honom där. Vi såg talang tillsammans föra fredagen och det blir nog detsamma idag. Jag tycker att det är asbra. heheh.

Slänger alldeles snart in dagens horoskop.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0