MYSDÅ

Kvällen igår blev mycket lyckad och mysig. Vi kollade på talang på tvn och sedan blev det film, Äntligen midsommar. Om ni inte har sett den så borde ni se den, haha det är världens kaosfilm och det går inte att hålla sig för skratt.

Nu har jag precis kommit hem. Sov hos Sara, fast det blev inte så mycket sömn eftersom att båda skulle vara på sitt jobb halv 9. Tack jag lov så tog det bara en halvtimme för mig att städa så nu tänker jag lägga mig och vila lite. Lider lite med Sara som vara simskolelärare hela dagen åt massa småungar.

Nu tänker jag lägga mig och blunda lite innan det är dags för en dusch och en sväng till IKEA med min kära mor.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0