PARTYPANTERN

God kväll.

Sitter på sängen och stirrar, har precis kommit hem från granngården. Imorgon är det fredag, vilket betyder sista skoldagen för veckan. Har skriftligt nationellt prov imorgon i svenska så jag ska nog ta och sova nu så jag är hyfsat pigg imorgon. Tydligen blev det en utgång imorgon också, partypantern peppade mig. Så gick det ju med mitt löfte om att inte parta förrän sista april. Men skit samma! Det är ju lön imorgon så det kan bli kung.

Nu ska jag ta och borsta tänderna. Skulle egentligen behöva tvätta håret men det orkar jag inte för jag ska ändå ha mjukiskläder imorgon på skolan eftersom att vi har prov hela dagen och inga andra lektioner.

PS: Mitt facebook funkar igen och mina vänner är tillbaka :D JAJAJAJAJAJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0