STRESS OCH PRESS

Jag är halvt död och kan inte sova för att jag är så stressad. Har precis efter många svordommar lyckats få klar låten som vi ska ha till dansen på sista guldtrofétävlingen på studenten. Nåde den som klagar det minsta.

Imorgon ska jag vara på skolan och repa inför konserten som vi har på måndag, eftersom att vi inte kan låten., KUL. Jag börjar egentligen 10:10, så jag hoppas verkligen att alla kommer imorrn på den tiden jag har sagt så vi får ihop låten.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig ned och försöka att slappna av och somna, annars kommer jag vara en sur och grinig Matilda imorgon.

Imorgon är det tveksamt om jag hinner med någon uppdatering.. Det märks att lovet är slut här i bloggen, fett tråkigt.

Jaaja

hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0