STUDENTKLÄNNING

Nu är det precis 2 månader kvar tills jag tar stundenten, och det betyder ju att man måste ha en studentklänning. Det känns som en tradition att ha en söt, helvit klänning, men jag tänker gå emot trenden. Jag har varit ute efter en blommig eller liknande, som sticker ut lite, både för att jag inte vill se ut som alla andra, även om en vit klänning kan vara väldigt snyggt, utan jag passar inte heller i en helvit klänning. Det ser alldeles för gulligt ut om man ska ha en sån klänning som man kan tänkas ha på studenten.

Satt och kollade runt lite på FB och ser då att indiska-gruppen har lagt upp en bild på en färglad klänning. Jag klickade på bilden och då kände jag bara, JAPP, den där ska jag ha! Vecka 16 kommer den ut i butik, så jag ringde min mor och berättade den goda nyheten, så nu är det ordnat! Jag får klänningen så fort den kommer ut i butik. wiiiihoooo! Hoppas bara att den passar på mig nu bara. Peppar, peppar.

Känns smart att köpa en klänning som jag kommer att använda i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0