TACK OCH HEJ

Nu tar jag och kryper ner i sängen för imorgon är det dags att gå tillbaka till verkligheten.. Skola och massa jävla plugg. Men jag och amanda har pratat och peppat varandra, nu kämpar vi! Bara slutspurten kvar.

Imorgon börjar vi med idrott, sedan hål i 100 timmar och efter det två lektioner. Som alla andra måndagar har jag också kör och trumpetensemble efter skolan så jag kommer inte hem förrän sent, vilket suger. Men hur vare med peppningen nurå? JAJA!

Nu säger jag tack och hej.. (jag vet att ni sa snygga tjej för er själva nu, eller leverpastej.) hehe. spec du amanda.


Kommentarer
Postat av: BerntArne

okej , jag behöver också peppning för att ENS ÖVERLEVA dessa sista veckor innan sommarlovet ... ge mig lite av eran peppning ?!?!?! PEPPRA MIG ?!"??!

2010-04-11 @ 22:54:59
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0