TACK OCH LOV

Nu ligger jag hemma i sängen efter en helkväll på olearys. Denna gång kom jag inte hem med en klump i magen iaf, så det känns mycket bra! Det var väääldigt lugnt och det passade mig så mycket bättre, hade till och med roligt måste jag säga. Nu börjar jag även kunna allt så det känns awesome! WOHO! Haha, fick en kille på jobbet att lova att han ska följa med mig på ett steppass på ego. OH YES! Det vill nog ingen missa.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Ska upp och vara barnvakt en stund på förmiddagen åt mina sötisar Hannes och Hugo. Det är så mysigt att vara med dem för de är så underbara och goa, småkillarna.

HÖRS IMORRN BITCHES!

KISSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0