TAL

God kväll!

Jag har precis skrivit klart mitt nationella tal i svenska B som jag ska ha på onsdag. Känns skönt, så imorgon är det bara att träna in det och skriva lite stödord och så. Ska prata om skilsmässor och om hur det var när mina föräldrar skilde sig. Får hoppas på att det går bra.

Projektredovisningen idag gick mycket bra, vi är grym på att improvisera. Visade som sagt ett bildspel som jag gjorde igår. Det vart faktiskt lite känslimässigt där ett tag när vi visade upp den. Det var så himla kul att göra det projektarbete som vi gjorde, så det är inte så konsigt att det blev känslomässigt.

Här har ni bildspelet iaf.



Nu ska jag bara sitta här ett tag till sen ska jag plocka udan lite på rummet innan jag ska sova..

HEI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0