ALLA <3 DAG

God morgon alla små hjärtan

Som sagt så är det ju alla hjärtans dag idag, en dag för alla små söta par att rå om varandra.. MEN.. eftersom att jag inte har någon liten karl att rå om så ska jag istället vara med Boobie, vilket är ännu bättre! Vi ska laga en liten mysmiddag och bara rå om varandra. Det var ett litet tag sen vi var med varandra så det ska bli asmysigt.
   Fast jag måste faktiskt medge att jag är lite småavis på alla par som typ ska gå ut och äta och gå på bio eller liknande. Det hör liksom till på något sätt.

Så vad ska alla göra idag?

Nu ska jag gå ner och fika med my lovely family <3

Bjuder på en liten pussbild, dagen till ära


PUSSSSS! Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0